Zakończone

Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia w Sosnowcu

Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji. Warunkiem udziału w konkursie jest: przesłanie portfolio w formacie pdf.

Katalog Nagród:
– Nagroda główna – nawiązanie stałej współpracy z grafikiem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia, poprzez zawarcie odpłatnej umowy za wynagrodzeniem, na okres 1 roku z możliwością przedłużenia
– Nagroda dla uczestników wybranych do II etapu za wstępne projekty wynosi po 500 zł brutto dla każdego uczestnika.

Organizator konkursu:
Teatr Zagłębia

Uczestnictwo:
Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych.

Terminy:
(1) Nadsyłanie portfolio – 11 listopada 2018
(2) Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 14 listopada 2018
(3) Przesłanie wstępnych propozycji plakatu, składanki repertuarowej i zaproszenia wraz z etui – 28 listopada 2018
(4) Ogłoszenie wyników konkursu – 5 grudnia 2018

Prawa autorskie:
Przyrzekający zastrzega nabycie własności nagrodzonego dzieła zwycięzcy konkursu. Wynagrodzenie wypłacone zostanie wraz z zawarciem stosownej umowy.

Źródło:
Strona konkursu

Znalazłeś błąd na stronie? Zaznacz fragment tekstu zawierający błąd i wciśnij Ctrl+Enter bądź wyślij nam maila info@kanag.pl

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: